wtorek, 25 czerwca 2013

schroniska:)

Napiszę teraz o shroniskach dla bezdomnych zwierząt.Biedne zwierzeta ze schronisk potrzebuja dobrego i ciepłego domu.Jednak najbardziej potrzebna jest im miłość,jaka może obdarzyc go człowiek.Dlatego jesli mozemy,mamy warunki to przygarniajmy zwierzeta.Nie żeby jakies stada ale chociaz jednego.Ono naprawde nas potrzebuje!:)

 

Ja niestety nie mam odpowiednich warónków i mogę sobie pozwolic na jednego,góra dwa psy.:( Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Ale jeśli ty możesz to im pomóż!!! Nie napisze wiecej bo nie mam informacji na ten temat,ale objecuje,ze kiedys sprubuje coś napisaś:)

Czy nie słodkie???:)

Jestem z siebie dumna napisałam to sama:)Nie zkopiowałam z internetu .No tylko fotki,ale to wiadomo:P


1 komentarz:

  1. Ja chętnie bym adoptowała pieska ze schroniska, ale nie mogę. :(

    OdpowiedzUsuń